Travel, Inspiration & Work-life balance

myBalance

Boho Beautiful

My favourite travel yoga lifestyle brand

2018. július 11. - mybalanceblog

Vannak olyan időszakok az ember életében, amikor testileg - lelkileg egy kis lecsendesedésre, megnyugvásra vágyik. Nálam ha jól emlékszem a kisbabás időszak hozta el ezt úgy igazán először. És bár friss anyukaként a vonalaim inkább a valamivel intenzívebb edzést kívánták volna meg…, fáradtan és kimerült tartalékokkal valami egészen másra vágytam mint előtte. Ebben az időszakban találtam rá a Boho Beautifulra, és később, az intenzívebb edzések mellett is vissza visszatértem az általuk közvetített mozgásformákhoz is. Egy nemrég elszenvedett csúnya lábtörés után pedig Velük kezdtem újraépíteni magam a szó legtágabb értelmében.

Először is, kik ők?

A Boho Beautiful egy travel yoga lifestyle márka, amit Juliana és Mark alapitott 2014ben. Ezt megelőzően Juliana yoga, pilates és fitness edzőként dolgozott, miután korábbi atlétikai karrierjét kettétörte egy komoly hát sérülés. Ketten, együtt alapították a Boho Beautifult, aminek mára 600 ezres Youtube tábora alakult. Olyan videó tartalmakat készítenek, amik az egészség, wellness, yoga - pilates -fitness mellett a pozitv életszemléletet, szeretetet, vegán életmódot és a természet iránti alázatot közvetítik.

Immár négy éve feladták kanadai életüket és bejárva az egész világot, mesés helyszíneken forgatják és teszik közzé yoga, pilates és fitness videóikat.

 Hogy jövök én mindehhez?

Bár se nem vagyok vegán, se nem jógázok, pilatesezek naponta zöldségturmixot szürcsölgetve, mégis nagyon a lelkemhez nőtt minden amit ők közvetítenek. Az a néhányszor 20 perc hetente amit az ő gyakorlataikkal töltök, segít, hogy elengedjem a mindennapi stresszt, a folyamatos ` mit kell még elintéznem ` kattogást, és ha csak egy pár percre is,  de tudatosítsam magamban milyen szerencsés vagyok minden apróságért amit egyébként hajlamos vagyok elfelejteni a nagy rohanásban. Miattuk (is) igyekszem egészségesebben enni, - a saját kis kereteim között persze -, és igazán, tényleg jobban érzem magam testileg, lelkileg minden egyes velük töltött alkalom után.

 
boho5.PNG

 

 

      

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mybalance.blog.hu/api/trackback/id/tr5314107727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása