Travel, Inspiration & Work-life balance

myBalance

Családi nyaralás a Rab szigeten

2018. szeptember 30. - mybalanceblog

Amióta gyerekes család lettünk, mondhatni megszállottan kutatok olyan szabadidős tevékenységek és élmények után, ahol kicsi és nagy egyaránt jól érezheti magát. Legyen ez kávézó, étterem, nyaralás, városlátogatás, egy napos kiruccanás, vagy egy emlékezetes fél napos program.

Idén először a tágabb családdal mentünk nyaralni, Szonja élvezte a kiemelt figyelmet, a nagyszülők és unokatestvérek társaságát, és nekünk is kicsivel több pihenés jutott.

Először másfél napot hármasban töltöttünk egy Rab szigethez közeli kis faluban (Njivice), nagyokat szippantottunk a friss, sós levegőből, sétáltunk az apró kikötőben. Másnap jött a család, és autókkal mentünk tovább a kompkikötőhöz, majd át Rab szigetre, a lopar-i San Marino Camping Resort-ba. Két hat személyes mobilházban laktunk, minden vadi új volt, látszott hogy eddig nem sokan használták.

A kemping területén természetesen sátrazási lehetőség is van, emellett a Lopar Garden Village-ben többféle nagyságú és felszereltségű szállás közül lehet még választani. Azért esett a Rab szigetre, és azon belül is Loparra a választásunk, mert lassan mélyülő, homokos partszakaszával egyike a Horvátországban nem túl gyakori homokos strandolási lehetőségeknek, ami egy három évessel nem hátrány. A camping resort területén esténként animáció van a gyerekeknek, éttermek, bolt, rengeteg kisebb játszótér található. Egy negyed óra sétára a tengerparton van egy nagy szórakoztató komplexum körhintákkal, ugrálóvárakkal, céllövöldével, amit az egy hét alatt két estén is meglátogattunk. Naponta kétszer csoportos zumba óra is volt a tengerparti kis vízben, amit Kornél jobban élvezett mint én, így növekvő pocakkal. :)

Még sosem voltam korábban Rab óvárosában, csodaszép kis ékszerdoboz a hangulatos utcácskákkal, éttermekkel, kikötővel.

Most, hogy beköszöntött az ősz, előkerülnek a meleg zoknik, itthoni puha kezeslábasok és gőzölgő jázminos sleepytime teák, igazán jól esik visszagondolni erre a napfényes, nevetéssel és homokvárépítéssel teli, családi körben eltöltött csodálatos hétre.

Forrás: Instagram/ mybalance.blog

Forrás: https://www.camping-adriatic.com/san-marino-camp-rab/luxury-camping/premium-mobile-homes

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.